zaterdag 16 februari 2013

“Bécassine et sa fille adoptive”


 Als klein meisje kreeg ik van mijn vader “Bécassine et sa fille adoptive”. Mijn vader las mij eruit voor. Hij dacht dat ik dan wel Frans zou leren?! Toch werd het een van mijn lievelingsboekjes. Vandaar mijn keuze voor de “Battle of #4” bij “Ca veut dire la joie

 Quand j'étais petite mon père m'a donné "Bécassine et sa fille adoptive”. Mon père m'a fait la lecture.  Peut-être il pensait que j'allais apprendre le français?! Pourtant, il est devenu l'un de mes livres préférés. D'où mon choix pour le "Battle of # 4" dans "Ca veut dire la joie"

9 opmerkingen:

  1. Wat een erg leuke stempel! Ik geloof wel dat je wat vroeg bent met de battle, die vindt plaats op 10 maart. Hoop dat je deze dan in ieder geval instuurt? :) groet, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bravo , Bronia, ton tampon est vraiment très réussit! Bécassine a aussi accompagné mon enfance , quel drôle de personnage décalé et attachant!
    Merci de ta participation, c'est en ligne maintenant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had de 20ste al gereageerd, maar nu nog een keer :)): vind de stempel prachtig! En zo te lezen is het met je Frans helemaal goed gekomen (dat gaat mij een stuk minder af...).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ha, dank je wel. Ik heb er wel een zwak voor de franse taal van overgehouden. Maar het kost moeite. Volgende keer ga ik voor Engels, daar schijnt niemand moeite mee te hebben.

      Verwijderen
  4. J'adore ta Bécassine! Et je trouve la mise en scène avec le titre vert et les cotés de la case vraiment réussie!
    C'est peut être un peu bizarre comme commentaire, mais je trouve que l'ensemble met super bien en valeur les personnages!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci bien, j'aime beaucoup votre tampon The cat in the hat! C'est très bien fait.

      Verwijderen
  5. J'aime beaucoup ton tampon ! Il est très réussi. Moi aussi, ça me rappelle des souvenirs...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Merci bien, moi je crois que Bécassine est une des premières féministes. Elle était très original. Moi j'aime beaucoup vos tampons de Totor et Lili. Ils sont très agréables.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijkheid, Bronia!

    BeantwoordenVerwijderen